yOu tELl mE hOw }~~

You tell me how, I can fly away
And believe the beginnings are coming
 
 
Efter 2 nätter med väldigt lite sömn blir de lite "slappa i soffan" innan jag tar tag i saker.
 
Min mage är upp o ner, jag sover dåligt, jag är rädd och nervös....
Försöker tänka på roliga saker, fotograferingen med Bästa Maria , vi hade sååå skoj.
 
Men hur jag än vänder och vrider på allt så är dagen här, imorgon åker jag och Mamma tåg ner till Malmö.
Jag är nervös för svaret, för testet och om hur jag kommer att må efteråt..
 
Jag håller tummar och tår att Kusin Vitamin Sofie och Mammsen kan hålla mig på fötterna och få mig att tänka på annat.
 
 
Jag ska göra detta, JAG ska hjälpa till i forskningen ang. Typ 1 Diabetes.
För vad jag än gör så kommer resultatet bli de samma.
 
Och jag tänker unna mig en helg i Malmö :)
 
 
xoxo / Jenny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0