Bakis hela dagen?

Det är inte kul att känna sig bakis hela dagen utan att man drack kvällen innan. Har haft en lätt huvudvärk från att jag vaknade. Jag känner mig trött och seg. Nyser då och då. Och inte ta tag i något. Ser alla nya pyssel grejer jag har, men skyller på att jag inte har en lampa. Vill liksom inte göra något. Vill bara sitta på altan och bara vara... Men jag ser hela trädgården som skriker efter mig!! Plocka ogräs, vattna, klippa gräset, plocka äpplen och kvistar som fallit. Men nä... Tänker mycket på Malmö just nu, har fått förlängt på jobbet och jobbar då när jag ska dit :/ Så jag måste nu berätta för nya chefen ( vet ej vem) att jag måste ta semester och vad jag ska göra... Förklara om vad det är för tester mm... Hoppas det känns lättare när det väl är dags :: Sitter nu på altanen, lagt ut några bilder från fotograferingen igår. Blir alltid lika överraskad på bildena. :) Jag hoppas jag kan komma iväg till sjön där Maria vill fota, det är verkligen något jag vill göra. En utmaning, en helt ny grej för badkrukan :) /J

Kommentarer
Postat av: Maria

Bara hojta till när du vill åka och fota ;)

2013-08-08 @ 23:02:58
URL: http://mariaeriksson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0