Cancer, diabetes typ 1, ledvärk....

Jag måste säga att det är mycket jobbiga händelser som pågår runt oss. Men som alla negativa händelser så finns det självklart positiva oxå. Jag vet just nu om 2 som slåss med cancer, men det har även tillkommit några små bebisar i år, underbart. Natalies diabetes provar oss hela tiden och det finns nu två till barn som vi vet om som fått typ 1 under senaste månaderna. Men förlovning av nära familj ger oss glädje. Ledvärk, mina händer börjar spöka igen. Men ja vill verkligen inte göra en operation till, eller är det 3:dje gången gillt? Mina föräldrar som firar 30års bröllopsdag snart ger mig lycka. Vi har vänner som har det jobbigt, barn som är "sjuka" och har det tufft. Vi har familj som inte mår så bra. Vänner som slåss om allt möjligt i livet. Det är fan inte lätt, livet ska tydligen inte vara lätt. Men varje natt jag somnar nära Dig, vet att barnen är friska och sover gott. Veta att allt ordnar sig så orkar man gå vidare. Livets berg o dahlbana gör att man håller sig vaken :) /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0