Förändring = måste

Har länge pratat om och funderat på att bjuda hem vänner och familj på middag. Men det händer inget. Jag kan planera med några tjejkompisar från Luleå-Malmö som jag vill bjuda, vad vi ska äta osv. Men allt stannar i mitt huvud. Blev bjuden på middag på lördag, men tackar nej då 40 mil enkel tur är lite långt då vi inte kunde lösa boendet. Men F*N vad jag vill åka. Vill bjuda hem vänner med familj så barnen får leka och vi vuxa hinner surra av oss lite, men alltid är det något. Vill duka upp matsalsbordet, planera 3-rätters och bjuda på fördrink..... Men när T inte är lika "på" rinner det ut i sanden... Funderar på att skicka ut inbjudningskort till lite olika familjer/vänner/släkt och boka upp några helger året ut. Skulle vara grymt kul. Men är rädd att hälften inte kommer att kunna/vilja :( Men om man inte satsar kan man inte heller vinna :) /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0