Jobbar av skulder.

Då blev det en dag i Älgsjö hos bror. Och har fått slita, burit ved och blivit blöt i regnet. Men jag vet varför jag gör det och husvagnen behöver tak till vintern och om jag inte har skulder till honom så har jag det nog snart då c70:in behöver omvårdnad. Ska han stå i vinter ska den fixas för nästa år och ska jag köra den i vinter måste en del göras ändå. Tur man har en bror och pappa som kan de mesta när det kommer till Volvo :D Räcker med att delarna till bilen kostar skjortan, arbetskostnaden för att lämna in den är ju sjukt hög!! Nog om bilen, idag är det fredag och resan som var planerad till Östersund blev inställd så jag har en tanke/plan att jag kanske kan ta mig lite tid vid mitt krypin ikväll :D tänkte få T att montera lampan så jag har bra belysning och kan pyssla :) Har en väldigt nära vän som fyller år snart som jag tänkt göra ett kort till :) och jag vill verkligen göra ett oxå :) Ha de bra. /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0