Mörbultad...

Natten är över, en natt med blodsocker tester var timme. Telefonen var satt på varje timme och hennes bs pendlade mellan 3.1-4.3 Vid 2 tiden, när T somnat sen länge, kände jag att soffan passar bättre för då är jag på samma våning om hon skulle vakna. När jag hörde tidningsbudet passera utanför kände jag att lite sömn måste jag ha. Så svårt att slappna av då rädslan att hon sjunker under 2 är sååå stor. Jag gav henne mjölk, yoghurt och gratis men hon grät och ville bara sova. Ångrar nu att jag inte tog henne till köket direkt och gav macka :( Strax efter 5 somnade jag och vakna först kl 8 i panik. Skyndar in och kollar henne, 2.5!!!! Tvingar i henne 2 druvsocker, juice med sugrör och sedan vaknat hon riktigt. Får en limpmacka i sängen. Vi lägger oss och myser i soffan, jag sover 45 min innan vi gör riktig frukost. Det gör sååå ont i mamma<3 dessa nätter :'( /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0