Möte inför 1:an

Då var första träffen med N's lärare avklarat :) Idag var första mötet inför N's skolstart, vi träffade 4 från fritids och hennes lärare. Det kändes jätte bra, jag fick en känsla att detta faktiskt kan fungera :) Hennes lärare var positiv, tog in informationen och antecknade trotts vårt häfte vi lämnade. En av fritidspersonalen har en dotter själv som har typ 1 och hennes gympa lärare har typ 1 själv :) Vi har bokat in en tid till en till träff i mitten av sept då vi ska ta med oss Saga, en docka vi lånat på sjukhuset och som är döpt efter en vän till N. Då ska alla få gå Saga insulin, sätta nål till pumpen och ta loss/sätta dit slangen. Sedan tror jag dom säkert har lite frågar då de gått nån vecka med riktig skolgång. Imorn är det fredag och helgen har inga bokade planer, känns skönt. Tror jag ska pyssla till ett "välkommen till världen"-kort till mina vänner i Upplands Väsby som fått sin 2:a son :) /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0