Our Loved Ones

Denna helgen handlar verkligen om familj. Jag startade helgen med att köra upp till mamma & pappa. Massor med surr om allt mellan himmel och jord. Och jag ska nu verkligen ta tag i testamente och donations kort. Vad är det jag väntar på.... Mamma bjöd på plankstek, helt underbart gott. Pappa montera ner en soffa som jag fick med mig hem i c70:in :P Japp, den fick plats :D Lördagen har börjat med kalas för Olivers del medans Natalie och jag myste i soffan och börja förbereda inför 1-års kalaset vi ska på imorgon i Älgsjö. Vi ska slå in paket och pyssla till kort :) Ikväll blir det mys med "kött & potatis", godis och om jag har tur ett glas vin :) Hittar massa ny musik hela dagarna, detta e en ja fastnar för, Volbeat har en låt med samma namn som rubriken. Såååå bra :) /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0