Sthlm tur & retur.

Varför ska man planera om man kan vara impulsiva? Igår strax efter 11 bestämde vi oss för att åka till Sthlm, 12:15 lämnade vi huset och börja rulla söder ut :) Efter några stopp parkerade vi utanför Hanna, Jimmy, Theo och Stellas lgh ca kl 17. Vi åt tacos och myste hela kvällen. Söndagen bjöd på en tur till Skärholmens Köpcentrum och lunch, shopping och fika :) Blev några minuters surr med Hanna och det är alltid lika skönt då våra karlar är av samma skrot & korn :P Skulle vara riktigt kul om Hanna, Ida (Oskars tjej) och jag tex åt middag tillsammans :P Shoppingen blev bara små pojkläder, lite till Ludde och lille bror Philip :) tyvärr så missade jag lite på storleken men jag vet att Erika byter de om hon vill :) Sedan lämnade vi köpcentret och åkte till Danderyd då Tobias lovat barnen att de skulle få se var Magnus Uggla bor :) De ville hälsa på men vi åkte bara förbi självklart. Efter den avvikaren blev nästa stopp Upplands Väsby och familjen Ahlstrand/Palm :) Lilla Ludde är inte så liten längre, så mysigt att få träffas. Men nästa gång måste det bli längre. Hoppas på att de antingen kommer upp innan årets slut eller att vi åker ner igen. Saknar min Erika sååå mycket, är så tacksam för Lunarstorm och att Erika vågade träffa mig :) En vän för livet <3 Nu är vi på väg hem och en ny arbetsvecka med massor av extra grejer. I Love My Life! /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0