Betong golv, ny trend?

Ja inte för att vi ha annat å göra så här i mitten av december men å hacka bort träbräder som är fast gjutna i ett betong golv är fan inte skoj :( 
Men men det går självklart framåt :) snickarna har nu börjat med å bygga upp de nya golvet :) 
Bilder :)
Sista biten golv som vi rev.


Öppningen till vänster är till tvättstugan och den andra ut till gillestugan. 

Början till nya golvet :)

Självklart hinner vi med lite annat i rivandet/byggandet. 
Oliver började spela hockey i måndags i Timrå.
Lilla Ben blev kastrerad i måndags. 
Igår var det 14!!!!!! År sedan Tobias & jag blev tillsammans på HullstaGård i Sollefteå. 
Han kom hem med lite gotta som är 100% jag :) 

Idag skrev jag äntligen på pappret till min tillsvidareanställning åt kommunen :) löne ök, jullunch och bjöds på bio av facket. Vilken dag :)

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0