Livet går vidare.....

..... Även om jag inte skriver om det här. 
Det är mycket nu och hälsa är huvudanledningen till att jag varit tyst. Och då inte bara min utan min älskade som inte mår så bra och N som har värden som jag blir tokig på.

Tre nätter på raken ni som hon delat säng med oss pga höga BS värden.
Jag försöker orka med nätterna på egen hand då jag vet att T har så svårt att somna och sällan somnar innan 2 på natten men jag är bara människa. 

Jag har en hobby, en grej jag älskar och göra men oxå ger mig tid. Min tid då jag bara tänker på det jag gör och kan släppa de som händer runt mig. 
Men för tillfället får julkorten vänta. 
Men jag har idéer till alla och jag har 1 klart och 3 på G som jag börjat med. Men det tar tid......
Men känslan att julklapparna är klara till ca 80% och att när&kära som fyller i december oxå är fixat utom korten så klart...

Nu faller snart ögonen igen så då är de bra för mig. 
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0