24 timmar i Sthlm

Innan VÅR mysiga helg/natt i Stora Stan, var jag på den mest nervösa AfterWork ever på AllStar!!!
Inför kvällen blev det nya fina naglar som Ida Wigell gör & 2 t hos Malin på Trudes.
 
 
 
Är så glad att jag gick men åååå så jobbigt.
Visste att det var sista gången jag får träffa Grabbarna  :,(
Vi hade så skoj, Otroligt god Cesarsallad.
Skrattade hela tiden, men ändå var jag så ledsen.....
 
Tack Grabbar för att ni är NI.
 
 
 
Medans jag drack goda drinkar lämnade T barnen hos bästa Mormor & Morfar.
Fick se pappas nya bil, äntligen köpta han sig en VOLVO!!
Det var på tiden. :D
Nu är det vi som väntar på att ha en Volvo på gården, sedan är alla i närmaste familjen en Volvo :P
Max 1 månad kvar :)
 
 
Strax före 9 på lördagsmorgonen började vår resa söderut.
Ny "gasad" bil och hög musik på.
 
Jo då, han äter choklad :P
 
När vi tillslut hittade ut till Hotellet fick vi en ganska trevlig utsikt,
Scandic Ariadne på Gärdet.
Lidingö till vänster och Frihamnen till höger.
 
2/2 -13 kl 15.00 öppnade vi en flaska ASTI och skålade.
 
18.00 var vi klara och Taxin stod och väntade på oss.
Mot Golden Hits för en helkväll!
 
God mat, bra musik, underbar personal och mysigt sällskap.
<3 Kunde inte bli bättre <3
 
 
 
Frukost på hotellet för att sedan checka ut och ta sig till Globen.
Lättare sagt än gjort.
Kan inte förstå hur man kan svänga höger, vänster,höger och sedan en snäv sväng till höger och ner under huset som stär där för att sedan vara i en låååång tunnel. Så underligt :)
 
Globen, Skyview.
Jag var där :)
Härlig Utsikt.
 
För att nu avrunda detta inlägg så blir det en bild som togs den 2/2- 08 och som Helena Thorin "fixat"
Har Aldrig Kännt Mig SÅ Vacker Som Jag Gjorde Den Dagen §
 
xoxo / Jenny
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0