Bebisar & 30 årsKRIS

Kan inte förstå att jag, JAG!!!!!! fyller 30 i år.
Många vänner fyller då oxå 30 i år men de gör mig inget :D
Men att många vänner väntat, får eller väntar bebisar just nu är jobbigt.
 
Jag vill se ett +, jag vill höra ett hjärtljud på MVC, jag vill få en stor härlig mage, jag vill få en nyfödd bebis på mitt bröst och höra det skrika och jag vill se 3 vackra barn sova i vårt Hem.
 
Men inget runt om.
Jag vet att jag är nöjd, att jag inte orkar med mer vaken nätter.
Att vardagen med bs-kollar och läkarbesök tar SÅ mycket av mig.
Så de får va.
 
Men ändå sitter jag och ser på "En Unge I Minuten" med tårar i ögonen.
 
DET MÅSTE VA EN 30-ÅRSKRIS!!!!!
 
Men är det nå fel/konstigt med de....???
Jag vet ju var jag kan få "låna" dom små :)
 
xoxo /Jenny
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0