Mäklare eller Städhälp :)

Efter några dagar på soffan med vetekudde och filt, godis och The 4400 sitter jag nu på soffan och fundera på min framtid...igen.
 
Det som står högst på min lista, förutom mer synlig KÄRLEK från T, är en praktikplats på en fastighetsbyrå/mäklarfirma. Så SNÄLLA, nån som känner nån som villha en go å gla Tjej som tittar på och får se vad det handlar om, hör av er!!
 
Som min handläggare sa så har de flesta inte 3 år på höskola i botten utan någon liknande utbildning och en härlig personlighet.
Sen sa hon att jag skulle passa som mäklare, hon skulle lätt köpa ett hus av mig ;P
 
Hur som haver....... Så efter a-kasse info på af och träffen med min handläggare, kör ja lugnt hem. Ser bilen utanför huset. HON är kvar :D
Maria är helt perfekt, städar så bra, trevlig och rolig.
Kommer in oc ser hur fint det är, rent och trevligt.
Så börjar vi surra, hon har sagt upp sig :( Hon jobbar 2 veckor till sen slutar hon!!!! Vill ha kvar min Maria, vill inte ha nån annan som städar vårt HEM!!
Kommer att sakna henne.
 
 
En bild från Bröllopsresen till Egypten, togs för då ca 4 år sedan.
Längtar tillbax <3
 
 
"-Om det är en krokodil som är sjuk då?
-Då tar vi honom till veterinären."
Gillar den reklamen :)
 
xoxo / Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0