Nytt Kök?

Mina tankar just nu, Vad Kan Jag Göra För Att Förbättra Köket????
 
Vill verkligen dämpa färgerna som är i köket, alla som varit där vet vad jag pratar om :)
Bruna väggar, grönt golv och kakel, furu luckor och brunt runt dörrar/fönster.
 
Tanken att bara dämpa färgen på väggarna gör att jag vill börja NU. :D
Måla fönstren vita!
 
Så kan vi byta stommar och luckor sedan, tror verkligen de kan göra att de känns bättre :)
 
Är det någon som vet om/vad man kan måla kakel med?
Måla de vitt oxå kanske :)
 
Bildbevis på -70 tals köket :P
 
VACKERT!!!! ;P
 
Alla som har förslag till billiga förbättringar SNÄLLA hör av er :)
 
xoxo / Jenny
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Måla kaklet kan du definitivt göra.
Sätt väv på väggarna och måla. Också billigt.
Måla lister.
Måla skåpen men lämna in luckorna för lackering och byt knoppar.
Efter det kanske golvet ser coolt ut i sammanhanget :-)

2013-02-11 @ 13:15:03
URL: http://paperbacklover.blogspot.se
Postat av: Pirkko

http://www.styleroom.se/album/19564

2013-02-12 @ 15:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0