<3 Barnens Lördag <3

Lördagen började med SoffMysNatalie & jag åt frukost och såg på tv under flten i soffan. 
När Oliver 1½ timme senare klev upp besämde vi att det blir BIO idag och sedan äter vi ute. Ett bra förslag tyckte pappa så så blev det.
 
Innan 14:40 stega vi in på Filmstaden och köpte 4 biljetter till                                                                             
                                                                                                           Med dricka, varma chips, popcorn och
 lite godis satt vi och skrattade i 1½ timme
 
 
Efter filmen blev det middag på Tobias favvo ställe
Trodde aldrig att jag skulle äta en Pizza med Salami & KÖTTBULLAR, men den var riktigt god med vitlöksås :D
 
 
Lördagen avslutar vi med Godis och Mys i soffan och självklart har jag på mig min ROSA mysdress :P
 
 
xoxo / Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0