Dagen med stort D.

Ja nu sitter jag här.....lämnat HT för sista gången.
Känns för jävligt!!!!
 
Men känslan jag hade dagarna efter att jag fick veta att jag skulle sluta är borta.
Dom bryr sig faktiskt.
Dom vill inte att jag ska sluta.
Det var inte deras val.
Jag hoppas dom kommer ihåg mig och inte suddar ut de jag skrev på Tavlan direkt :)
 
Just när jag skulle gå hem idag kom chefen med BLOMMOR och presentkort på Birsta.
Gulligaste kortet :D Och Rosa blommor :)
 
 
Igår kväll blev det en tripp till ICA Maxi för nå fina pajformar hade jag inte, 
ska man bjuda jobbarkompisar på äppelpaj måste man ha fina gejer :)
Så i 3 timmar blev det pajbak igår.
Resultatet:
+ en paj som "gick till andra huset" och en paj som barnen ville ha till ikväll :)
 
 
Med tårar i ögonen och många roliga stunder i minnet lämnar jag snart HT bakom mig.
Den AfterWork som var planerad sedan länge fick jag idag veta vara bara för min skull :D
SÅ jag hoppas naglarna ikväll blir bra, håret imorn och att jag har nå kläder att ta på mig ;)
 
xoxo / Jenny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0