Favoritcitat.

Dagen har varit riktigt kul, mina arbetskamrater har varit på strålande humör :D Det var ett tag sedan jag skrattade så mycket. Dom är verkligen snabba med mothugg ibland, hinner knappt med i svängarna.

Min vän Chatarina, som jag lovat köra till Birsta efter jobbet, började surra med mig om de personer som påstår sig kunna prata/förstå djur. Jag blev nyfiken, Googla och de första jag hittade var bästa sidan ever ;)

Jag tror att de finns de som kan förstå djur men detta var bara lite för mycket. Väldigt festligt enligt mig :D

Exakta taget från hemsidan:

Har varit ute på en långpromenad i skogen och talat med djur och troll vilket var väldigt givande. Jag bad djuren dela med sig av deras favoritcitat.

Resultat:

Den som lever ett enkelt liv i naturen finner den största lyckan (en gräsand)

Det finns alltid någon skillnad och den minsta skillnaden är ofta den avgörande. (ett rådjur)

Ju närmare man tittar desto mer finns det att se. (en myra)

 

 

Seriöst???!!! Hahaha hahaha haha :D

 

xoxo / Jenny

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0