Personlig ass, Lastbils chaffis, Ekonomi ass, Jurist, Kassörska....?!?!?!?!?!

Allt bara snurrar i mitt huvud :/  Jag vet att "det ordnar sig", men de känns verkligen skit dåligt just nu :(
 
Jag vill inte sluta på HT, jag vill vara kvar där. Mina arbetskompisar, chefen, kontoret, arbetsuppgifterna..... 
Jag vill inte SLUTA!! :,(
 
 
Sen den fredagen som jag fick Svaret att min anställning inte kommer att förlängas har jag sökt 16 jobb. I Övik, Östersund, Härnösand, Sundsvall och i Timrå, har fått två negativa svar.
Men de känns verkligen deppigt att söka jobb..... läsa annonser och känna att "de kan jag inte"  "inte de heller", "skulle ha engagerat mig mer på engelskan" :(
 
Känner verkligen att allt blev en Berg- och Dalbana,
Hoppas verkligen att jag får komma på EN intervju i feb. så jag känner att jag har något att komma med.
 
Jag ser ABSOLUT INTE NER PÅ KASSÖRSKOR PÅ ICA/COOP,
men de jobbet passar inte mig, vill verkligen inte jobba som de :(
Då passar Chafförs jobbet mig MYCKE bättre, och jag FÅR faktiskt köra oxå. Men bör inte :P
 

Men jag har faktiskt en Plan :)
Tänkte plugga 2 kurser, en kurs där jag får lära mig ekonomiska termer på engelska & Juridik :)
Ska skriva in mig på arbetsförmedlingen på fredag och hoppas då att jag ganska snart får träffa "min" handläggare så kanske h*n kan hjälpa mig med detta.
Jag har hört att arbetsförmedlingen har kurser och dom lär ju vilja ha ut mig i arbetslivet igen,
hoppas jag :D
 
Min Framtid Är Osäker,
men den blir inte bättre än vad jag gör den till.
You only live once, but if you do it right, once is enough.
 
xoxo / Jenny
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0