Am I Wrong...

Det blev en helg i Ramsele!!! Ja Ramsele, E4:an norrut, kör av i Bergeforsen för att sedan glida längs Bävervägen i nån timme. Man passerar by efter by, och när man tror man nått slutet av Sverige så kör man 10 min till :P
 
Vi campade hemma hos några vänners föräldrar långt ut i ingenstanns (Strömnäs).
Det var riktigt mysigt, och jag tackar för el och toatillgång :P
 
Fredagskvällen bjöd på en så otroligt god middag! Jag har ätit älgkött 1 gång och det föl mig inte i smaken men denna gången, Marcus och Cissi gjorde ett perfekt jobb med maken. Och vinet jag hade med passade.
Så jag rekomenderar Castelfoute, Amarone Della Valpolicella till M-C marinerat älgkött.
 
Efter en natt i husvagnen åkte vi in till "The City" Ramsele, trodde inte det kunde vara så mycket folk i denna lilla by men jo då. Folkit och biligt :P
 
Efter en titt på bilarna som stod parkerade då det var någon typ av bilträff där, vandrade jag, Cissi och mina små Troll till Cissis salong.
Cecilias Hårdesign.
 
Oliver & Natalie blev friserade och jag drömde mig bort. Så nu är det nästan spikat, på lördag blir det förändring av mitt huvve. Kommer att bli förändrad som jag aldrig tidigare sett ut. Längtar så jag blir tooookig.
 
Lördagskvällen bjöd på Tacos och lite mys, två trötta barn sov strax efter 11. Söndag morgon och vi packa ihop oss för att rulla hem, och självklart har jag dragit på mig en förkylning. Typiskt! Så det blir alvedon lite då och då eftersom jag inte kan nysa/hosta utan att det gör ont i ryggen.
 
Och till nästa glada grej, fick min efterlängtade fråga idag. Ida frågade om jag ville komma och få naglarna fixade. SJÄLVKLART!!!!! Så nu ska jag hitta något sött till lilltösen och på torsdag ska jag få tillbax dom :P Röda tror jag kommer passa inför resan till Rättvik om 1½ v med nästbästa Jenny :P
 
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0