Heaven Nor Hell

Idag är det min tur, sista arbetsdagen innan 1!!!!!!! veckas semester. För att sedan jobba 1 vecka och på fredagen den 2/8 få räkna ner igen för då ska jag ha ytligare 1 veckas semester :)
 
Är mest glad att jag får någon semester alls, och betald till på köpet :D
 
 
Igår kväll var det dags, änligen har jag naglar igen :D Mjukstartade med enkla helröda men det kommer inte att upprepas utan nästa gång ska jag sätta Ida på prov med något mer avanserat och skoj :P
 
Förkylningen släpper då inte, så det blir en lugn kväll ikväll och eftersom maken min inte vet vad jag gillar för cider eller annat gotta så köpte han bara öl till sig själv igår.... Det tyckte jag var lite lågt.... han vet vad ja gillar då han handlat tidigare och skulle han nån gång lyssna och spara den informationen så skulle han veta säkert.
Men just ikväll blir det film och mys kan jag tänka mig för att ladda inför morgondagen :D
 
 
Önskar alla en fin fredag och bra start på helgen.
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0