Sjukis

En förkylning under sommaren är fan värre än under resten av året,
men jag gör allt jag kan för att pigga på min lilla kropp.
Jag äter Ben & Jerry glass,
några chokladbitar i bilen på väg hem från jobbet
och lite extra kaffe var dag :P
 
Längtar så jag nästan blir tokig tills helgen, fick veta att allt går enl planer igår.
Spännande med en make over :D
 
 
Jag måste säga att jag är lite brydd över sonens frågor just nu, han är så nyfiken på vad allt kostar... Han vill veta vad vi gav för husvagnen, hur mycket pappas nya bil kostade. Väntar bara på att han frågar om våra löner.
Det jag ger honom svar på är beloppet på hans egna sparkonto för jag anser att de andra har han inte med att göra så länge det handlar om skryt för kompisarna. Jag kanske gör fel men för stunden känns det rätt.
 
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0