SurKärring!

Tydligen är de jag just nu! Är sur och vresig. Trött å irriterad. Stör mig på olika personer av olika anledningar. 
 
Jag tror att de som ligger bakom detta är känslan av att jag vill göra SÅ mycket under min Emester vecka. 
Men jag kan omöjligt göra allt jag vill och det som jag tycker är lite jobbigt är när de inte blir som jag tänkte mig heller. 
 
Hade så höga förhoppningar om helgen son som kommer då jag och en vän ska åka till Rättvik men jag har förstått att det blir inte som jag tänkt och trott från början... Men jag har värderat om och tänkerdu mer att de blir va de blir och ja får göra de bästa av det. 
Men jag hade verkligen sett fram emot att klä ut mig i prickiga klänningen :( 
 
Det blir som det blir...
/J  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0