Uncover

Då har "Tant" varit och träffat en sjukgymnast, det var väldigt spännande...
Min smärta var då inget påhitt då hon tom. såg när jag låg på magen hur den muskel som går längs ryggraden var spänd trots att jag låg avslappnad.
Hon masserade, kände att en kota var lite vriden och att en muskel som sitter fast i höftbenet och upp till nedre revbenet var spänd. Muskeln drog ihop sig när jag reste mig ur soffan...
Så där låg jag, hon tryckte så att mina tårar kom.
Hon gjorde riktigt illa mig men efter en stund med truck på samma punkt börja det lätta.
Hon sa då att jag måste komma tillbaka då hon inte ville trycka mer idag.
Sen såg hon att mina ben inte var lika långa längre så då justerade hon det, låter värre än vad det var :)
 
Jag fick en tid på fredag kl 8 så då ska vi göra om samma sak tydligen. Hon sa även att det kunde kännas nu efteråt och jo tack.... har mest ont i nedre ryggen på höger sida och i bakhuvudet och nacken.... hoppas det släpper. Blir till å vila ikväll känns det som. Ta hand om tant-kroppen jag fått.
 
Annars så är jag grymt missnöjd med mitt korta hår, önskar att det var 10-15cm längre. Kan ju inte göra ett skit med det... samma frisyr dag efter dag. TRIST!!!
Så nu tänker jag inte klippa mig innan det blir dop eller Julen närmar sig.
 
Ha en fortsatt trevlig dag.
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0