Gick jag ur sängen för det här?!?!

En smått jobbig dag blev det idag....
Först så var det barnens första dag efter Sportlovet, Två Trötta Troll fick jag köra till skolan.
08:10 hade jag tid hos tandläkaren, tur jag hade Röda Faran :P När jag kom fram dit fungerade inte p-automaten. Men det gick jätte bra, tänderna är hela :)
 
Efter de glada nyheterna åkte jag till Njurunda med min fd crosstrainer eller vad de heter. En tjej som köpt den så nu behöver jag inte se den mer :P
 
Efter de drog jag i 110 till Copp i Birsta, handla skitpapper och mjölk. Tur jag var där innan Birsta City öppnade :P Annars hade jag inte haft pengarna med mig hem :D
 
Hem efter detta och inta soffläge med en kopp kaffe. Öppnar min mail och ser att jag fått från TrialNet.
Har nu fått min tid till Malmö, den 12/4 är det dags. Hoppas jag får umgås med bästa kusin Sofie lite och äta gott :)
 
Jag visste att mailet skulle komma men ändå känns det lite tungt :/
Bara att boka tåg och vända det till något positivt :)
 
13:00 hämtas barnen, raka vägen till Sundsvalls Sjukhus och kolla att allt står rätt till med höger handen.
O&N kröp upp i ett hörn med min Iphone medans jag pratade med läkaren. Han sa de att pga infektionen så krävs längre rehab och kan äver smörjas med mjukgörande/voltaren.
Så nu blir det till att göra lite hand övningar och massera handen/handleden. :)
 
 
Hittade en bild som Bästa Maria
http://mariaeriksson.se/ommig.html
 
xoxo / Jenny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0