Dagarna går för fort....

Jag önskar jag kunde vrida tillbaka tiden, 2008 skulle jag kunna ha stannat kvar för evigt.
Livet var så mycket enklare. 
Mina barn var friska.
Hade ett Hem som var varmt.
Vi firade fortfarande de små sakerna.

Känns som de blir mer "måsten" för varje år som går. Högre krav på oss alla 4..... Ska det aldrig bi lätt, då dagarna flyter på och man vaknar med ett leende som stannar kvar hela dagen...? 

Måste verkligen ta tag i livet och unna oss mer. 
Göra saker ensam men även med T och hela familjen. 
Fredagen som passerade var så mysig, Natalie som över hos en kompis för första gången, gick sååå bra. 
Oliver följde med en kompis hem och åt middag där.
Vi fick middagsbesök från Väja som även stannade över natten. 
Så trevligt! Önskar de skedde oftare.

Besökte svärmor & svärfar då svärfar fyllde 52 i lördags. Träffade lite familj och njöt av god mat. Sååå mysigt.

En lite sjuk make myste med mig hela söndagen, kaffe och film.
En tripp till Birsta och inköp av inneskor, kjol och kavaj. 

Somnade i min älskades famn.

That's life

Nu blir det en tur till Malmö om några dagar där blandade känslor kommer att bubbla. Men en sak i taget :)

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0