En Dag Med Känslor

Dagen började bra med ett mellanläge ca kl 13:10 som var upp i de blå och efter några enheter med extra insulin slutade den bra nu när jag vet att T är på väg hem.

Mötet med vår tillfälliga chef kunde bara ha varit bättre om han hade anställningsavtalet med en löneökning på 5000kr för mig att skriva på.
Jag hoppas att han och min gemensamma vilja går i lås snarast, för det är detta jag väntat på sen jag tog studenten.
 
Jag önskar att Natalies dåliga värden idag inte hade hållit i sig tills hon somnat men ingen dag är väl 100% perfekt men den slutade bra :)

Jag har smsat en del med min älskade kusin och längtar så tills vi ses på torsdag kväll. 

Med en härlig känsla ska jag nu somna och vänta på att T kryper ner hos mig. 

Natti natt
/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0