FFH, Förkylning Från Helvetet!!

Lite hals ont i söndags morse blev än så länge en förkylning på 5 dagar!!! Har aldrig varit hemma så här länge pga en förkylning!!! 
Antingen är det så att jag alltid går tillbaka till jobbet för tidigt eller så är det nu min kropp startar upp Typ 1.... Jag vet inte men det känns inte bra :(
Den 24/10 rullar jag och T ner till Malmö för nästa omgång tester. Är lika nervös som förra gången men vet ju nu vad som ska hända iaf. 
Längtar efter att få träffa mina kusiner, moster och morbror med familjer och självklart mormor och morfar. Saknar dom så mycket <3

Ikväll ska vi bli två till i vår familj, vi ska hämta två dvärgvädurar. Barnen ska få varsin kanin :) 
Längtar!!

/J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0