Malmö i mitt <3

Vilken ro man kan känna när man kommer ner hit trots anledningen till resan.

Min älskade kusin med sambo tog in oss med öppna armar till sitt fina hem. 

Dom bjöd hem min mormor & morfar, morbror och kusin på middag så jag fick träffa dom.

Dom skjutsade oss till sjukhuset på morgonen så vi slapp gå eller hitta parkering.

På sjukhuset gick allt bra än vad jag vet.
Invägd på 54kg, startade på ett blodsocker på 4.9. Efter 1 timmes vilade hade jag ett blodtryck på 90/50. Och efter 1 ytligare timme låg mitt BS på 6.0.
Så trotts en sockerbelastning så verkar min kropp hålla det under kontroll.

Men jag vet självklart inte de slutgiltiga resultatet, kanske vid årsskiftet har jag dem. 

Idag lördag har vi besluta att börja resan hem, vi kör till Sthlm och övernattar en natt så inte resan hem blir så lång på söndag.

Känner ett lugn i kroppen <3
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0