September

En månad med lite för mycket av allt, är glad över att det inte varit några övernattningar på sjukhuset på ett tag nu för de hade knäckt mig.
Övertid, möten hit å dit, vaken nätter, onda leder mm.

Men mötena försätter, mer övertid är planeras och Natalies diabetes har inte någon planerad semester.
Ibland så känns de som att jag bara vill gräva ner mig men så kommer de små sakerna som stärker mig, ger mig ny ork. 
Kan vara vänliga ord från arbetskamrater, att maken gör mat utan att jag bett om de, när barnen säger "Jag älskar dig" utan att jag sagt något först, att komma hem till ett städat Hem... Det är de små sakerna som räknas :)

Nu väntar en söndags kväll med ny duschade barn, mys framför tv:n och ett bad kl 21 med kanal 9 :) 

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0