1 veckas jobb

Nu har jag tagit inifrån igenom första veckan efter semestern. 
Det känns bra men oj så trött ja va igår kväll, somnade en sväng på soffan efter pizzan. 

Och nu är det inte lång tid kvar tills vi börjar om på nytt med Natalies diabetes vård. 
Den 5/9 kl 13 ska jag och T vara på sjukhuset för att få lära oss den nya pumpen och cgm mätaren. 


Det är en lila hon ska få och jag tror den ser ut så här 😊

Och så här stor är enheterna på en vuxen kropp. 


Jag längtar utan tvekan MEN eftersom N fortfarande är helt emot detta är jag rädd att det kan bli en jobbigt helg 😢 
Men vi får se, önskar hon snabbt förstår alla fördelarna med sensorn. 

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0