Ärren bleknar sakta....

Sommaren för 2 år sedan opererade jag mina handleder för 2:dra gången. Och innan de va de 2 år sedan jag gjorde samma sak. 
Karpaltunnel

Minsta lila vikt och fel vridning av handlederna kan göra att smärtan blir fruktansvärd å jag bara vill gråta. 
De hände idag när jag var på Coop och handlade. Jag drog vagnen ä den vred sig. Sen fick jag köra bilen med höger hand å vänster vilade i knät. 
Är så less på detta 😢 

Jag älskar å pyssla och det är självklart en omöjlighet då jag har ont. 

Nu vilar jag i soffan inför matlagningen och det blir helt fel mat, Tacos 😔 

Hoppas de släppt innan morgondagen då det är tillbaka till verkligheten med jobb och skola. 

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0