Dear To Be Different

Första dagen tillbaka till jobbet efter min semester, hade lite ångest igår men oj de gick tok bra. 
Och jag tror att det finns flera anledningar till de. 
1. Jag kände mig fin och utvilad. 
2. Har en lite weekend bokad med en vän i Umeå om 1 1/2 v. 
3. På mitt bord väntade ett armband. 
Min rumskompis på jobbet och vän ringde mig på min semester. Hon hade sett ett armband i en lite butik å tänkte på mig om de kanske kan passa mig. Så hon köpte det för 70kr och äntligen fick jag de. 

Är grymt nöjd, såååå snyggt!!! Ska ha de så ofta jag kan bara det passar till kläderna 😜 

4. Mina härliga arbetskamrater som kramar mig å säger att det är kul att jag är tillbaka, det värmer ända in i ❤️ 
5. Jag kunde boka in en tid hos AK imorn kl 8, behöver de. 


Kan inte klaga på mitt liv, önskar att vissa saker var annorlunda JA. Men inte är det dåligt. 

Love My Life! 

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0