En Viktig Läxa!

Ja nu är vi hemma efter 1 vecka i husvagn. 
Resan började med en resa till Sthlm kl 12-21... Skojar inte, efter en tripp till Bilia i Sthlm visade de sig att Bilbolaget i Sundsvall missad skruva fast alla kablarna när de monterade dragkroken så vi fick stanna ett X antal gånger pga att vagnen saknade ström. 

Måttligt irriterad. 

Vi besökte först Flottsbro camping i Sthlm, mycket fint. 
Bröllopet mellan H&J var anledningen till val av destination. 
Lördagen började med en tripp till en gammal vän och salongen Tid för håruppsättning. 
Efter stress hoppade jag i en fantastiskt vacker klänning och vi åkte till kyrkan. 
M&P kom ner för att ta barnen lördags kvällen samt natten. 
Festen och själva bröllopet var självklart vacker och romantiskt. Å vädret kunde inte ha varit bättre. 
Agent 007

Kände mig vacker. 

På måndagen åkte M&P hem och vi rullade vidare till Norrtälje och Norrtälje Camping, för att på tisdagen åka över till Åland med svärföräldrar och brudparet med familj. 
Så fantastiskt väder och mysigt var de. God mat och taxfree.  

Måste säga att det var svårt, med de ända bilder jag tagit har varit på bröllopet, finns inte ett enda på barnen. Ville låta dom ha semester utan en massa fotografering. 

De bilder jag har är dessa: 

En viktig läxa jag lärt mig är att innan vi rullar iväg med husvagnen igen ska T ha behörighet att köra!!!!!! 

Nu har jag 1 1/2 vecka kvar på min semester och hoppas på bra väder så jag hinner måla klart huset. 

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0