Ett Glas 🍷 kan väl inte skada?

För första gången i mitt liv börjar min 4:de vecka semester. Det känns fantastiskt, å vädret spelar ingen roll då jag har grejer å göra inne och ute 😊 

Det finns bara en "sak" som kan förstöra sista veckan och det är den lilla djävulen👹 Diabetes. 
Vi har gjort av med massor av nålar de senaste veckorna. Värmen och allt badande gör att de lossnar. Jag blir tokig. Och eftersom N hatar å sätta dessa krävs Emla (bedövning) vid vara nysättning å den ska vara på minst 45 min så allt tar tid och ork 😔 
Ska försöka roa fröken med annat än bad så nålarna får sitta och denna vecka blir de lite mer rutiner med läggning och uppstigning. 

Semester har vi haft,men diabetesen tar då aldrig semester. 

Nu blir det mys med familjen ikväll och avkoppling då T börjar på sitt nya jobb imorn. Känns och jag hoppas verkligen att detta blir en ny start. Vi måste få ett lugnare liv snart innan jag knäcks. 

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0