FamiljeMys på Hög Nivå ❤️

En snabb fortsättning på gårdagens klagomål, hon låg på 14.6 imorse. Så #%€$£&@?!?!! 😡😡😡😡 

Men men vi rätta till detta innan LillTösen vaknade. Så när vi skulle äta frukost hade hon ett BS på 5.6 👊 

Dagen spenderade jag mest på stegen då jag har måla idag igen.... T slutade tidigare så han hjälpte till. 
18:00 satt vi på biografen för att se en film: 

Den var rolig och bra. Vi hade de så mysigt. N satt mest i mitt knä och O skattade högt. 
Älskade små människor ❤️ 

Igår skickade jag iväg ett paket till en liten Philip som idag fyllde 1 år. Detta kort var med där och två paket. 

Jag hoppas det var något som uppskattades 😊 

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0