Klockan går så sakta

Nu sitter jag på tågstationen och väntar, klockan går så sakta men jag slapp stressa. Trafiken var som vanligt stundvis stillastående som den vanligtvis är mellan 16-18. 

Det pirrar i kroppen och jag kan inte sluta le. Snart kommer tåget, känns som han varit borta flera veckor. 

10 min kvar nu. 

Undrar om de blir gnäll för att det står 7 tomma mjölk/proviva förpakningar i diskhon eller att han blir glad när han ser att jag målat mer på huset. 

Undra om han blir arg för att jag köpt en ny fönsterlampa till köket eller blir blir glad för att jag klippt 1/3 av gräsmattan. 

Undra om han suckar när han ser barnen nya pyjamaser eller kommer han att gillar de att jag köpt presenter till barnens kusin som ska uppvaktas på söndag. 

Nu kommer han 😍😍 


/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0