Längtar till Umeå.

Men först, förlåt mamma för att jag inte ringt. Det är evigheter sedan vi hördes av ❤️ Ska försöka hinna med de imorn. 
❤️ Älskar er ❤️ 

Nu är det nära, på fredag jobbar jag 1/2 dag för att sedan rulla upp till Sollefteå för att möta upp M och ta hennes bil vidare till Umeå. 
Det blir en helg med blixtrar, skratt, surr och god mat hoppas jag 😊 

Sedan nästa v blir det pumpstart/info den 5 så den helgen har vi de vi gör. Och även veckan efteråt. 

Den 14/11 är det daga för Malmö och TrailNet studien för min del. Blandade känslor som vanligt. Men jag hoppas att jag får en kram av kusin Sofie och mormor & morfar ❤️ 

Ska försöka varva ner då min kropp tydligen tycker att jag måste göra de. Och jag ska släppa vissa människors kommentarer som jag verkligen inte behöver just nu. 



/J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0