Minnet sviker mer och mer.

Ibland blir jag rädd för att jag ska glömma mer viktiga saker 😔 
Jag hade glömt lille P som fyller 1 år på torsdag men som tur va hade jag redan en ide på Grattis-kort så de e snart klart. 😊
Men de som var mer illa va att jag glömde ge N insulin efter fikat idag 😔 Hon hade jätte bra väden hela dagen å när vi då skulle äta kom ja på, 
- fan!!! insulin! 
Och då låg hon på 23 😢 
Mammas fel å hon märker inget då hon helt tappat kontrollen och har ingen aning om hur hon ska må längre. 
Vi leker ofta en gissningslek när BS ska tas och ibland tror hon att hon är jätte hög och ligger på ca 5 i BS. 
Hon kan säga att hon e låg och ligga på 18. 
Hon vet inte hur det känns att 
må bra längre. 

En förälders mardröm och jag känner hur jag gråter inom mig. 



/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0