Dans & julbord.

En dålig helg med onda bihålor. 😔 Har haft värk i panna sen i tisdags och de vill inte skäppa. Blir en tripp till Apoteket imorn på lunchen. 

Iaf blev det dansuppvisning för N i Tonhallen i lördags, DansWorld hade sin avslutning. Hon var såååå duktig. 
Direkt efteråt ville hon att jag anmälde henne till nästa termins dans så självklart fixade jag de. 
F&F var oxå med och tittade, dom följde med hem till ön efteråt och åt middag. 

Idag söndag stod julbord på schemat, kl 16 Juniskär. Helt oki om de inte vore för illamåendet, N fick följa med då hennes värden hoppat en del under dagen. 

Nu ska jag försöka somna så jag orkar med en arbetsvecka. 

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0