En D1 rutinkoll 10:45-13:00.....

Det blir sällan som man tänkt sig. 
Mötte T på sjukhuset, vi fick komma in nästan på utsatt tid. 
Väga och mäta börjar vi alltid med, gillade inte vad som stod på vågen. Jag fick en dålig känsla (22.3kg)
Sedan avläsning av pump och diskution om doser mm. 

Natalie ville inte va med alls. 

Vi pratade om cgm och att vi ff inte fått kommit till stickakolan, vi hamnade på väntelistan för 6 månader sedan. 
Efter det gick läkaren och T in i ett annat rum, jag å N gick ut till väntrummet. 
Efter 10 min kommer T och läkaren vill prata med N. 

Bakgrund: N har knappt ätit något sen i lördags, hon är ledsen ofta och nere. Hon är trött och irriterad. 

Läkaren försöker prata med N, utan många svar. Undersöker magen och halsen. Men hon vägrar gapa eller låta henne titta i öronen. 
N har gått ner 1 kg på ca 2 månader, men jag tror det är sista veckan. 

N får lämna blodprover och vi pratar om att N ska få träffa en kurator. Dom förstår om hon är ledsen, det är mycket. Allt som en frisk 8 åring ska sköta + allt som har med D1 att göra ( läs förra inlägget) 

Är vår dotter deprimerad?!?! 😥

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0