En mysig kväll, den var välbehövlig.

En saftig hamburgare med ost och lökringar på BiteLine för att sedan gå på bio och se Hungergames 3 del 1 med maken var utan tvekan något jag behövde. 
Kändes skönt att få koppla av bara några timmar. 
Ibland känns en helg lite för mycket utan bara några timmar och veta att dom är i tryggt förvar var perfekt. 

Idag, den 20/12, jag har ingen längtan till jul. Jag känner mes oro för N och hennes tankar. 
Får dåligt samvete så fort jag ber henne kolla BS eller ta insulin. 😔 
Vi har tagit fram granen och pyntat den. Tänkte slå in lite julklappar men orkar inte. 
Vill åka bort, inte behöva tänka på något. Åka till ett fik å ta en latte. Sätta mig vid dukat bort utan att behöva bestämma va ja ska äta. Få gå och lägga mig när jag vill och sova tills jag vaknar och vill kliva upp. 

Undra var man ska åka då...

Nu när jag fått ont i höger öra IGEN så bäddar jag ner mig nu då vi imorn har badkalas för N = 11 tjejer 8 år i en liten simhall 😵😵😵

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0