Vissa äter vissa shoppar, vem är jag?

Helt klart shopparen. 

När jag mår dåligt, när det är känslomässigt kaos i mig så hottar jag alltid något jag bara måste ha. 
Såååååå på lunchen slängde jag i mig maten för att sedan gå in på stan. 
Förutom de jag faktiskt skulle köpa så blev det en svart klänning som tanken är att jag ska ha på jul, en kofta för 99kr som ja kan ha till..... ALLT! Och ett par svarta rena byxor med dragkedja i sidan i storlek 34!!!! För 50kr på rean. 

Och hur tänkte jag då?!?! 

Men jag kan stänga dom, men tror att jag bör fixa de där handtagen 😜 

Hur som helst är det tufft, på vägen till jobbet åkte jag förbi Barnmottagningen för att lämna ett urinprov från N. Å det kändes flera gången. Jag får blinka och bita mig i läppen för att inte tårarna ska falla. 
Och självklart samma på väg hem, det bara kommer över och jag jag tycker det är hemskt! Min lilla 8 åring ska må så dåligt och jag vet inte hur jag ska fixa det 😥 

Efter ett samtal med min älskade mor ikväll känns det lite bättre. Hon försöker förstå, kommer med råd och bara lyssnar. 
Min perfekta mamma. 
❤️❤️❤️

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0