Från leenden till tårar.

Efter en härlig helg hann jag tanka upp min ork och sömnbrist. 
Varit glad 2 dagar på jobbet och när en arbetsvän idag ringde och berättade att hon hade sett ett svart armband i en liten butik å tänkte på mig. Så blev allt bara bättre. Hon tänker åka tillbaka å köpa de 😊 
 MEN nu är vi tillbaka i de härliga svängningarna igen 😢 
Jag blev ensam på kvällen å får förbereda inför städning imorn medans T är å dricker öl hos en vän å när jag kollar N så ligger hon på 2.7 i blodsocker. 
Jag hämtar lite juice i en "nappflaska" och 2 druvsocker. Jag försöker väcka henne men hon bara ålar sig å vill inte. 
Jag lyfter upp henne i mitt knä å försöker tvinga i henne dom. 
Tillslut får hon i sig de. 
Men hon bara slocknar om å om igen. Jag tar då upp hon å går ut i köket i ljuset. Jag sätter oss på en stol å bråkar med henne. Hon slöddrar å pratar konstigt.
Så somnar hon igen. Det tar några minuter sen kvicknar hon till. 
Jag tar fram några kex och får i henne de och juicen. 
Hon kryper ihop i mitt knä, jag frågar om hon vill gå å lägga sig igen. 
Då säger hon: - jag tror min säng har försvunnit. Och hon ler 💕 
Jag bär in henne i sitt rum och hon ler, hon lägger sig å jag bäddar ner henne. Hon somnar direkt. 

Vi får se hur mycke sömn det blir, detta va inte va ja behövde nu. 

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0