Hur mycket ska jag berätta?

Har många gånger funderar över vilka som läser min blogg då jag ser att folk varit inne. Jag vet garanterat 2 som är trogna. Men ni andra? 
Skulle vara riktigt skoj om ni lämna ett avtryck. Vid önskemål publicerar jag det inte självklart 😊 

Två dagar kvar innan semester. Har aldrig längtat så mycket efter ledighet som nu. Känner att jobbet knäcker mig. 
Här kommer rubrike in, hur mycket vågar jag skriva. 
Vanligtvis när alla är på plats hinner vi inte med oss. Nu är ca 50% på semester och jobbmängden lika stor som vanligt. Hur i hela ***$$$€>}{]?£! Ska jag fixa det som ensam erfaren handläggare?!?! 

På fredag när jag lämnar korridoren så vet jag att det ligger mer ogjort nu än i måndags. Härlig känsla...... 😔
Men jag gör så gott jag kan. 🌸 

Power Walk är min räddning. Jag får rännsa huvudet och röra på mig. Underbart. Är riktigt stolt nu över att jag nått mitt mål ang 5km sväng. Så nu är det denna runda jag ska ta 😊


/J

Kommentarer
Postat av: Liz

Jag kikar in lite då och då :)

2014-07-25 @ 16:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0