Saknaden är obeskrivlig.

En natt som denna gör att jag saknar min T mer än någonsin. 

Förbannade Jävla Skit Diabetes!! 

Efter 24t med värden mellan 3.8-6.0 blev det en natt med konstiga värden över 20 trots korrigering. 
Det blev spruta till slut och bedövning för ny nål till pumpen. 

Hon Är Så Stark ❤️

Och tog de, när jag sa att vi skulle ta en spruta nu och sedan sätta bedövning så  den hinner värka. 
Hon förhandla till sig en baddräkt/bikin och satt lugnt när jag stack henne med insulin sprutan. 

Nu ligger hon här bredvid och sover gott. Blodsockret har sjunkit till 15 och jag ska försöka somna om. 
Planeringen för att ta en joggingtur kl 7 imorn innan jag ska väcka barnen jag jag strukit. Larmet är borttagit och ersatt med provtagning kl 6 och kl 8 ist. 

Sömn är viktigare än kondition. 

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0