Everything I do, I do for .......

När Känslan när man träffas efter 3 dagar isär är längtan, saknad, trygghet, glädje, kärlek och pirr i magen då vet man att det är äkta ❤

När jag igår kväll oplanerat åker till min barndomsort för att träffa en "gammal vän" utan att känna "å va skönt å få komma bort", då är jag lycklig ❤

Men varför kan inte jag få känna så 6 dagar i veckan iaf. Varför ska "sjukdom", hälsa, jobb, oro, ekonomi mm ta sån stor del av mitt liv att jag bara vill sova?

Allas liv går upp och ner, men hur många berg ska man orka med under 6 månader? 
 
Tänk om människor som slänger över skit på mig, eller vill att jag lyssnar på deras bekymmer. De som tycker att några till käppar i hjulet nu i sommar kan gå bra kanske kan tänka lite längre. För vissa små saker kan få bägaren å rinna över. Tänk på de!

Vi har just nu ett besök till Barnmottagningen på måndag som gör mig nervös. Vet inte vad de kommer att säga. Vet inte om jag kommer att gråta av glädje eller sorg. Om Natalie kommer att ha samma känslor som mig. 

Jag ältar, funderar och oroar mig för hur de ska gå. 
Fick hem min nya iPhone igår men har inte orkat byta än, vill inte, orkar inte... Den får ligga. 

Ska försöka vända mitt humör, stänga inne mina tankar idag då jag ska spendera dagen i Furuvik med Natalie och hennes kör. Pokerface. 

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0