Hälsa går före allt.

Önskar livet var enkelt och alla överraskningar var positiva, så så är inte fallet för mig och mitt liv. 

Det händer mycket, vi har varit till Malmö och deltagit i Trial Net studien jag och sonen. Och troligen blir det ner i november igen, men.svaren kommer i aug-sept. Oliver var jätte duktig trots nålar och all tid det tog. 

Som vanlig blandade vi nytta med nöje och fick både umgås med bästa kusin Sofie med respektive och ett 50+25-års kalas med större delen av släkten. 

Här kommer svaret på om min önskan slog in : 

Maken leverera och frun blev glad. 

Efter Malmö helgen blev det Umeå med jobbet 3-5/6. Firade mig på tåget med Champagne och morotskaka. Bo på Scandic var inte plågsamt men maten under dessa dagar, kan inte fatta!!! Gick nog ner 5kg. Inget föll mig i smak :/

När vi kom hem blev jag firad med middag, lax :) och paket.

Väldigt nöjd mamma :) 

Sen blev det fotbolls cup i 2 dagar med jobb i mattältet och trötta ben. 

Detta är väl helt oki, men mellan detta är det blodsocker prov, skrikig 9-åring, ett hus som ska målas och en mamma som sedan årsskiftet haft huvudverk ofta. Det går inge bra :( jag mår inge bra. 
Igår kom en kallelse till Barnmottagningen på måndag, hoppas vi får nya pumpen med cgm för då kanske jag blir på bättre humör. 

Återkommer. 
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0