Hem Sköna Hem.

Äntligen hemma efter en helg i Sthlm. Men jag har fått ut massor v dessa dagar. Å de timmar jag fick i Väsby med min älskade "Tant Erika" var ovärdeliga. Prata, äta gott, mysa å sova som ett barn i deras Hem. 
Önskar vi sågs oftare 💕 

Erika hjälpte mig med några dop presenter och hennes make hjälpte mig med å starta upp min 5s. 

Den låg i kartongen i 3 Veckor!!!!

Nu är det hög tid för mig å hitta rätt klänning tillT's brors bröllop. Vet inte alls va ja ska hitta på. 
Tänkte att jag skulle ha fixat de i lördags  innan jag åkte till Väsby men de kom annat i mellan. 

Info om provsvar från Malmö kommer när jag smält de och pump diskutionen skriver ja om när sköterskan ringt mig. 


/J


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0