Måla måla lite.

En till dag som startat som de flesta andra. 
Ett blodsocker värde ca kl 22 på 12. Hon får en korrigeringsdos och vi lägger oss i hopp om en lugn natt för henne. 
Men 06:15 imorse låg hon på 14 i BS. What?!?!? 
Hur kan de bli så här? 😡😡😥😥😡😡

Innan jag kom till jobbet vill jag bara vända om. Åka hem å bädda ner mig å sova. 
Utan min helg fantastiska chef och mina go arbetskamrater skulle ja ha vänt. 

Men jag åkte och bestämde mig för att ta ut lite flex idag ist för imorn och gick hem kl 14. 
Och de kändes så skönt att komma ifrån. Hem och måla 😊

Nu är all grund målad 2 gånger och garaget och huset är tvättat på alla sidor utom 1. Och den tar vi imorn i regnet 😊 


Nerbäddad å sååå trött ska ja nu försöka sova, me  först kolla Natalie så ja vet hur natten blir. 

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0